مشاوره حقوقی

وکیل | وکیل پایه یک دادگستری | وکیل خانواده | مشاوره حقوقی | موسسه حقوقی |ثبت شرکت

مشاوره حقوقی

وکیل | وکیل پایه یک دادگستری | وکیل خانواده | مشاوره حقوقی | موسسه حقوقی |ثبت شرکت


موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان موسسه ای است خصوصی غیر تجاری انتفاعی و مستقل که با شعار << نه ظالم باش نه مظلوم >> در سال 1389 به شماره ثبت 26727 در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است . این موسسه با اتکال بر عنایت الهی و با تمرکز بر اصل صداقت ، قانون مداری ، آگاهی بخشی ، امانتداری و اعتماد با بهره مندی از قضات بازنشسته ، وکلای پایه یک دادگستری ، اساتید دانشگاه و مشاوران حقوقی و ثبتی مجرب اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای و قبول دعاوی داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی وحقوقی نموده و به عنوان مشاوری امین و یاوری صدیق کنار موکلین محترم می باشد.
پیچیده شدن روابط اجتماعی در دنیای امروز به فرصت طلبان این امکان را داده تا با استفاده از پیچ و خم های زندگی ماشینی و کمبود آگاهی های حقوقی مردم ، راه هایی، برای تعرض به حقوق قانونی افراد پیدا کنند . در این میان امید اصلی مردم ، حقوقدانان به خصوص وکلا می باشند . حقوقدانان به ویژه وکلا بخشی از جامعه هستند که وظیفه اصلی انان حمایت از حقوق قانونی مردم است.

حقوقدانان به عنوان نیرویی قدرتمند و کارآمد نقش موثری در استحکام بنیاد جامعه ، تأمین آرامش و راحتی مردم ، پیشرفت و همه گیر شدن عدالت و در نتیجه سعادت واقعی و پایدار مردم دارند و به همین دلیل خدمات حقوقی به یکی از لوازم ضروری زندگی تبدیل شده است ، به نحوی که هیچ فرد ، سازمان ، شرکت یا فعال اقتصادی و تجاری را نمی توان یافت که در جریان فعالیت خود به نحوی از خدمات حقوقی بهره نگیرد.

انشاالله که بتوانیم در این راستا ابتدا رضایت الهی و سپس رضایت شهروندان محترم را بدست آوریم.


مدیریت موسسه چتر عدالت ایرانیان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

مشاوره حقوقی

یکی از ابزارهای موفق در دعاوی کنونی بهره مندی از وکیل متخصص و توانا در دعوای مربوط می باشد. به طور مثال وکیل خانواده شخصی است که با فعالیت مستمر و طولانی توانسته تجارب ارزشمندی را کسب نماید و با استفاده از آن می تواند در دعاوی مهم پیروز باشد. بنابراین از همشهریان محترم تقاضامندیم که برای هرگونه اقدام قضایی ابتدا با وکیل مربوطه مشاوره حقوقی داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. موسسه حقوقی جتر عدالت ایرانیان با استفاده از تجارب حاصله وبهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در دعاوی حقوقی ، کیفری و خانواده و قضات بازنشسته و اساتید دانشگاه در مشاوره حقوقی در دعاوی ، می تواند با دفاع از حقوق مظلوم و حمله به ظالم ، پشتیبانی امین برای مراجعین محترم باشد.

                                                    شماره تماس جهت مشاوره با وکلای موسسه :  ۸۸۵۰۱۰۰۲-۰۲۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۰۴:۵۱
وکیل خانواده

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی عبارت است از ارائه راهنمایی های حقوقی لازم  به اشخاص توسط وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی .

غالبا مشاوره حقوقی در دو زمان انجام می شود :

۱- قبل از اقامه دعوا

۲- بعد از اقامه دعوا

۱-گاهی اوقات اشخاص قبل از اقامه دعوا به وکیل یا مشاور مراجعه نموده و تقاضای مشاوره حقوقی می نمایند و از آنجا که امور حقوقی از پیچیده گی خاصی برخوردار است و عموم افراد اطلاعات درستی از آن ندارند، خود را نیازمند به یک مشاور حقوقی می بینند. اینگونه مشاوره ها غالباً دو دسته اند: الف)شخص صرفاًمی خواهد از حقوق خود بر اساس اسناد و مدارک در دست خویش اطلاع و آگاهی پیدا کند. ب) شخص می خواهد بنا بر اسناد و مدارک در دست از حقوق خود و نحوه دادرسی و هزینه های مربوطه اطلاع پیدا نموده تا در اسرع وقت اقدامات قضایی را دنبال نماید.

۲-گاهی اوقات اشخاص در حین دادرسی به مشاورحقوقی مراجعه می نمایند. که گاهی اوقات خواهان دعوا و گاهی اوقات خوانده دعوا هستند.

 

از آنجا که گرفتن وکیل در محاکم متضمن هزینه برای افراد جامعه است و قشر ضعیف قادر به اخذ وکیل نیستند لذا این افراد تصمیم می گیرند که از مشاور حقوقی دراقامه دعوا بهره مند گردند.

مشاوره حقوقی یکی از ابزارهایی است که به شخص کمک می کند تا بتواند در رسیدن به هدف حقوقی خود بهترین مسیر را انتخاب نماید. البته این مطلب منوط به این است که اشخاص برای مشاوره حقوقی خود به افراد ذیصلاح مراجعه نمایند.افراد ذیصلاح افرادی هستند که دارای سابقه کار وکالتی یا سابقه کارقضایی باشند و تجارب لازم را در دعاوی کسب نموده باشند.

اهمیت کار مشاور حقوقی بسیار روشن است به گونه ای که یک مشاور کاربلد ممکن است با مشاوره اشتباه خود خسارات جبران ناپذیری به شخص وارد آورد.

موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان با اتکال بر عنایت الهی و با تمرکز بر اصل صداقت ، قانون مداری ، آگاهی بخشی ، امانتداری و اعتماد و با بهره مندی از قضات بازنشسته ، وکلای پایه یک دادگستری ، اساتید دانشگاه و مشاوران حقوقی و ثبتی مجرب اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای و قبول دعاوی داخلی و بین المللی به اشخاص حقیقی وحقوقی نموده و به عنوان مشاوری امین و یاوری صدیق کنار موکلین محترم می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۴:۲۴
وکیل خانواده

وکیل خانواده :

وکلا می توانند بعد سپری کردن مدتی از عمر وکالت خود و کسب تجارب لازم به سمت و سوی فعالیت در یکی از رشته های حقوق بپردازند . یکی از رشته های مهم حقوق ، حقوق خانواده و مسائل مرتبط با آن است. وکیل خانواده وکیلی است که با تخصص در زمینه دعاوی خانواده و کسب تجارب و توانایی لازم می تواند در دعاوی خانواده به کمک به شهروندان بیاید به گونه ای که با توجه به تخصصی بودن دعاوی خانواده از یک طرف و تجربه و خلاقیت یک وکیل از طرف دیگر کمک وی تاثیر بسزایی در دعاوی مزبور داشته باشد.

هرچند که ممکن است وکلای زیادی در این زمینه وجود داشته باشند ولیکن پیدا نمودن وکیل متخصص خانواده کار دشواری نیست . پیشنهاد ما به شما این است که حضور خود را نزد یک وکیل متخصص خانواده و یک وکیل غیرمتخصص تجربه نمایید و آنگاه تفاوت ها را احساس می نمایید. فرصت های پیش آمده آن هم در جلسه دادگاه بسیار کوتاه و حیاتی است به گونه ای که ممکن است این مهم توسط وکیل بی تجربه از دست برود و با بیان آنچه نباید گفت یا عدم بیان آنچه که باید گفت فرصت ها از دست برود و آنگاه است که کار به دشواری برخورد میکند.

بعضی از دعاوی خانواده از پیچدگی خاصی برخوردار است  مانند اثبات زوجیت ،  تمکین ، طلاق از طرف زوجه ، اعسار به گونه ای که ممکن است یک وکیل کم تجربه نتواند از موقعیت بدست آمده به نحو احسن استفاده کند لذا پیشنهاد ما به شهروندان این است که شما نیز از فرصت بدست آمده به خوبی استفاده نمایید.  بنابراین از شهروندان محترم تقاضامندیم که دعاوی خانواده را ساده نپندارند و تلاش خود را برای بدست آورن نتیجه مطلوب توسط وکیل متخصص دعاوی خانواده داشته باشند.

موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان با بهره مندی از وکلای متخصص خانواده و اساتید دانشگاه می تواند به عنوان راهنمایی صادق و پشتیبانی امین شهروندان محترم را در دعاوی خانواده یاری نماید . 

نشانی موسسه: خیابان سهروردی شمالی،خیابان خرمشهر،خیابان عشقیار کوچه دوم پلاک ۳ واحد ۴

 

ساعت کار موسسه : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ و پنجشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۴:۱۳
وکیل خانواده